växer avocado på träd?

2009-10-18 13:35:11
linnea verkar ha haft en bra helg, ställa väckarn en söndag för att plugga är väl nåt vi alla drömmer om :D
hon bör besöka mej, eventuellt under nästa helg (Y)
sen gav hon mej frågeställningen vad jag ska göra denna kväll, den tänkte jag besvara.
jag kan dra igenom hela söndagen när jag liks är igång så att säga


vaknade typ halv 8 med två värdefulla husdjur i sängen (pojkvän och katt)
sov igen till nästan 11, steg upp vädret sög så vi låg kvar, dock endast ett husdjur kvar i sängen.
missade frukost gick direkt på lunch, resten av denna dag ska nog spenderas sittande i en lyxartikel kallad badtunna. den invigdes igår och nu ska vi inviga den en gång till, varför inte när den som är full i vatten redan.

so long.
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0