såäre

2009-10-28 12:06:06

har talats vid med hanna idag . 
 hon har återvänt till skellefteå nu, och jag tror att hon för tillfället befinner sig hos alexander.
 iaf blir det inget av Umeå imorrn för hanna är litet för fattig för det ,
men ist ska vi utöva vattengympa i bolidens badhus och sedan även eventuellt gymma.
på kvällen blir det badtunna @ hannas place, känns helt ok ändå! :)

nu sitter jag och överväger en promenad, men känns som trist att gå själv.
tycker pappa hade kunnat lämna saijo hemma, men inte det. så det blir till att gå i min ensamhet men det kan bli skönt. ska ta med mig kameran som sällskap :)
 
haha jag är så fakking överaktiv på den här bloggen, så snart tycker jag nästan att vi borde hanma på blogg.se, som en av de 20 mest aktiva bloggarna :O

jag skrev förresten ett inlägg från mobilen igårkväll/ natt oxå men det ville visst inte visa sig :(
men jag skrev inget viktigt, som vanligt så detgjorde inte så mke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0