pain

2009-10-30 09:45:44
jag har förträffligt mycket träningsvärk jag oxå kan jag lova.
dock inte lika mycket som förväntat men det kommer väl imorrn.
 
nu ska jag snart gå ut till "stor-korsningen" som ligger cirkus en dryg kilometer från mitt kära hus, vilket känns som en fasansfullt lång bit att gå, men vad gör man inte för att komma sig till stan  för att införskaffa en hel del förnödenheter, fölrhoppningsvis.
sen, ikv ska jag på boda borg med jenny och frida. får se när jag kommer hem, då kan jag berätta om smärtan som jag antar att jag kommer att få utstå idag.
 men vad göra man inte för att komma i form?? ;)

hade hooooooj! 

 ps. Hanna, lägg märke till kategorierna! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0