LinneaVikberg

2009-10-08 19:21:50

Fullständigt namn(ras): Linnea Josefin Vikberg (tror jag), ras står bara där för att hon framställde mej som en  katt. Då kan hon också vara ett djur men ni får välja själva

Ålder: typ 13, eller hon fyller 16 i december men då har ju vi andra -93or redan gift sej och skaffat barn för ett tiotal år sedan.

Familj: Hon har två bostäder, en i den stora staden skellefteå, närmare bestämt på brännan mittemot gamla Barnens Hus, men eftersom att de har flyttat är det inte lika roligt att besöka henne i stan. Hur som helst bor hon där med sin mor, Malin.
Hennes andra hem finns precis som mitt hem I SKOGEN, det är så man ska bo. i en liten hydda bakom en "här slutar allmän väg"-skylt. Där bor hon med sin far, den extremt stilige och älgjagande Lennart, jag har även sett att det vissa dagar en blond kvinna där, men henne känner jag inte.

sen vore det ju bedövligt om jag inte sa att även jag och linnea har en liten familj, som mamma-pappa-barn, fast det är ju som bara hanna-linnea, barn och sånt kanske kommer sen, men inte än på ett 20tal år. om inte linnea står för den biten 
 
Arbete: Jag valde att skriva arbete eftersom att den gymnasielinje hon har valt är ett heltidsjobb. Hon går nämligen NV, klokt eftersom att hon är intelligen, dumt eftersom att dom har  9876543456782934876518429789359 läxor i veckan, därför saknar hon frihet som vi vanliga korkade barn har.
 
Intressen: Eftersom att linnea är tillfälligt utan partner (alltså singel för er som inte fattade) tänkte jag att jag skulle göra lite kontaktannons här.
linnea är en glad och aktiv kvinna i sina yngre dagar. Hon gillar rostad majs, lång promenader och mysiga hemmakvällar. Hon har dessutom en brinnande passion för att läsa Harry Potter, hm näe föresten de har hon inte alls.

Utseende: ja, vad ska jag säga, hon är typ 180 lång, eller så känns de bara så för att jag är kort...
hon är shnygg, har ett lite exotiskt utseende
eller nej hon ser svensk ut, konstigt vore ju annars, fast hon har ju bott i alla andra länder också så.
hon byter hårfärg typ jämt så jag skriver ingen för ni blir bara förvirrade.

Annat kul att veta om Linnea: Finns en hel del ska ni veta!1111 men ni får inte veta allt :]
Hon har bott i SaudiArabien, Üzbeckistan, Mongoliet, Neapel och alla andra länder typ. men de är för att Lennart jobbar med saker i såna länder.
Hon hade typ en massa katter förr men dom är döda eller bortsprungna nu, hon hade typ en hund, men den är död fast en hund lever än. hon hade typ en hamster men den dog, kanske för att hon stoppade den i en påse och ställde ut den mitt i vintern, men jag vet inte, hamstrar kommer ju typ ryssland och där är de väl 45- så den borde ha överlevt.
Hon spelar gitarr, damn bra också.
Hon letar efter en pojkvän som är lite mer som min pojkvän (Y)
Hon har ridit i typ 15 år, om de inte var på hästar så var de på kameler eller myskoxar.
Nu vet ni ju typ allt,
Vill ni veta mer spännande detaljer kan ni ringa mej så kopplar jag er direkt till henne.


ho ho hottie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en lagom tjock tjej i sina bästa år, kort och gott :)

2009-10-08 @ 21:04:58
Postat av: sjukling

jag diggar helt klart eran uppdatering, ville bara skänka er en välsignelse

/hannas sjuka-älskling-som-vill-bli-frisk

(fixa våran header(?) till våran blogg????hör av er)

2009-10-12 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0