ketchup

2009-10-31 14:50:19
sitter at the moment i mitt rum, på sängen, med datorn i knät och pappa liggandes typ död på mattan, och skriver bokrecension. min dator är sepe, så jag måste skriva den för hand. skulle ha varit inskickad i söndags men eftersom att datorn var dum hade jag tänkt fixa det i veckan men det gick minsann inte för sig så nu måste jag skriva för hand, och lämna in en vecka för sent. Jag hatar datorer.

 har hunnit vara över till mina kära grannar karin och seved nu på förmiddan och fikat. våra nya grannar, som bor i ingela och lasses gamla hus nu, eller ja dom ska bara ha det som sommarstuga men, dom var hur som helst oxå där. 3/5 iaf. det var faktiskt grymt länge sen jag var över till karin och seved så det var som småkul, nostalgi typ. för jag var där jättemke när jag var liten, och lekte med inga och lisa, som är deras barnbarn.

igår var jag som skrivet med frida och jenny på boda borg. Hhaha vi rockade sannerligen inte men vi hade iaf roligt och det är ju huvudsaken :) det tråkiga var att vi vqr tvungna att gå ifrån jenny till boda borg, vilket är typ 500 mil eller så, så vi var typ slut då vi kom fram. men som tur är har jag en rätt så snäll mamma som kom och hämtade oss efteråt. vi skjutsade hem jenny och frida och sen kom pappa och hämtade mig direkt jag kom till mamma, så jag åkte hem tillbaka till skogen sisådar kl kvart i 10. såg en film som hette man on fire, den var lite skum, men om jag hade sett hela och koncentrerat mig (vilket jag inte kunde göra igår eftersom jag stördes av inkommande samtal från en smått onykter, vilsen pojke) hade den säkert varit bra. somnade kring 1.

ikv, ska jag fara till hanna, och vi ska ha ett leskigt kalas i siretorp. jag vet inte än vad jag ska föreställa för något när jag kommer dit, men det blir nånting ovanligt iaf. det är kriteriet för att man ska bli insläppt. jag är skapligt taggad :)

nä nu ska jag återgå till min bokrecension. skriver senare nån gång.


jag skulle iofs kunna komma som jag är... jag är ovanlig nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0