I've done it again

2009-10-25 21:17:40

 idag har jag inte alls varit så duktig som planerat, men jag har iaf städat bort i mitt rum och i hallen, och så packade jag, utan tjat från mamma :D
 vi fick besök av Mats och Filip, som förövrigt är en sjukt söt unge!
sen spelade jag och mamma "goddagdam", vilket jag suger i.. sen for jag till pappa och då vart  jag tvungen att återlämna hennes telefon .. vilket innebar byte till en fakking urgammal nokia... :(
men underbar som min pappa är fick jag låna hans ericsson, dessvärre är det en P1, alltså en kontorstelefon med datortangentbord, men det är bättre än nokian iaf :D

nu har jag även färgat håret, åter igen.
den här gången vart det mörk-röd-brunt. lite ovant men typ ändå najs :P


Filip. ni ser ju själva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0