I am the one and only

2009-10-18 15:56:29

, måste vara som ställer väckarn en söndag för att plugga.
det gjorde jag iofs inte , men ändå...

låter som hanna kommer ha en betydligt trevligare dag än jag , eller har haft, vet inte hur man ska yttrucka sig när klockan är helv 4 redan.
jag klev typ just upp känns det som och nu snart är det middag :O
men  jag är inte det minstaste hungrig, har tappat aptiten totalt. fattar inte varför, så mke som jag brukar äta.

hursom haver, håller jag på att försöka trycka in alla jävla franska glosor som jag måste kunna till på tisdag och det går inget vidare alls. så jag tog en paus och satte mig vid datorn helt enkelt.
måste återvända snart.
kan ge ett par exempel på vad jag ska kunna:

fräknar - Des taches de rousseur
trubbig näsa - Un nez camus
lyckans ost - veinard
skvallerpressen - La presse à scandale
blyg - Timide
kille som raggar på tjejer/ tjej som raggar på killar - drageur/ drageuse

ord som kan vara bra att kunna,
de här och ca 174 st  till :D

nä nu ska jag gå och fortsätta studera.

hade, hooooj! 

 une trés vielle photo de Hanna ( et moi )






Kommentarer
Postat av: alexander

hahahahahha jadu, vad ska man säga om bilden?!

hah jag älskar dej ändå hanna, du kan vara lugn<3



2009-10-18 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0