failx2

2009-10-16 17:03:02
såg ut som en mycket charmig lite kisse... eller vovve...(?) det där :)
den har jag på egen hand planerat att besöka snart.

åh jag måste bara få berätta om min oändliga besvikelse över min egen icke-existerande intelligens!
har beställt ett par uggs från skopunkten ( jag vet att jag är sist, men bättre sent än aldrig? ) , och fick ett sms igår om att de hade anlänt på ica kvantum. i det textmeddelandet stod även koden man ska uppge när man ska hämta paketet.
men eftersom jag tillfälligt har min mammas telefon som rymmer ca 100 sms innan minnet bli fullt måste jag med jämna mellanrum radera i både inkorgen och skickade... och tror ni inte att jag tar bort det där smset!?... och inte har jag fått nåt mejl heller om leveransen.. så nu vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att få hem mina efterlängtade skor...

kan även berätta en annan mkt ledsam sak.. jag har tappat bort min börs!...
 hittar ni den kan ni ju gärna höra av er .

fredagskvällen verkar hittills inte som att den kommer ha så mycket att bjuda på.
ska typ göra läxa ( jag vet, inte ok att göra läxa på en fredagkväll, men vafan... ), sen se på tv och bara chilla.
mamma slutar kl 6 så jag får iaf (underbart..........) sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0