endast stenar är söta

2009-10-16 20:31:00
Detta är min slöaste dag nånsin på ett bra tag.
skolan var typ en lektion, till min stora lycka var den fantiastiskt grymma amanda olsson tillbaka, hon har varit saknad.
efter skolan så har jag gjort inget alls, eller jo fått en badtunna. den kan linnea också inspektera... :D
linnea har iat fått trevligt fredagssällskap av frida, hurtig som hon är har hon säkert gått på händer till linnea.
själv är jag ensam och ser idol men vafasen jag har en badtunna och en katt så whatever.
om ni är intresserade av vad man kan göra med pet flaskor och en klass estetare så kan ni kolla på www.jonelo.blogg.se

fråga inte om rubriken.

rockstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0