det är bra mke trevligare att vara två

2009-10-27 19:14:06


my new appearance.
observera bilden på pappa och fisken till vänster!

Min bloggkollega verkar vara riktigt på vift,
men jag håller ställningarna.
fast jag tycker hon får ta och komma hem från gargnäs snart, och då ska vi veta allt som har hänt därborta!
 
nånting jag är otroligt taggad på nu är för det första en grej jag inte bör nämna här,
men sen, att trännnaaaaaa!
det var sjukt länge sen jag tränade rent på riktigt, har bara legat hemma och när jag har känt för det har jag tränat med tvättmedel typ! det är inte ok.
men jag har lovat mig själv att jag ska styra upp det här snarast, för det behövs, det kan jag lova!

 hihi, ska även se till, att efter jag har kommit iform, att skaffa mig sällskap.
ett sånt som är lite mer som hannas ;) det har jag lovat henne. men det är inget jag skulle ha nåt emot.
hon har lyckats på den fronten! och det har han oxå...
nej vaddå , inte alls avis, inte det minsta... ;)

just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra fram tills ugly betty börjar, och efterträds av desperate houswifes. 
skulle kunna fördriva tiden med att försöka få in en väldigtväldigt gammal men fin bild på mig och hanna i datorn så att ni kan få se den. även dagbokssidan jag citerade i begynnelsen av den här bloggen. jag skrev förvånansvärt snyggt alltså . (y)
...- jaa det ska jga göra nu!
 jag återkommer

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0