bisolovon!

2009-10-24 10:56:08

 det är vad jag behöver nu, och jag har det inte hemma! :(
ska skicka mamma på apoteket när hon slutar, om hon inte slutar typ kl 22 som vanligt, och köpa det.
 sitter nu och snorar och hostar och nyser och det rinner ur ögonen. nästan så det är synd om mig, speciellt med tanke på att det är fakking lov nu!
men men , just därför har jag tänkt bli frisk, NU!

idag ska jag satsa på att:

  • bli frisk
  • städa bort litegrann
  • göra bort läxa, så jag slipper bekymra mig över det på lovet
  • göra svanska framförallt, ska vara inskickad imorrn
  • hitta någon att göra nånting med ikv
  • gör jag inte det, får jag sitta hemma och fokusera ännu mer på att bli frisk. 

så nu ska jag gå och stoppa i mig  lite vitaminer och vitlök och sånt där som är bra mot förkylningar.
sen ska jag vara duktig :)

 





Var befinner sig hanna och vad har hon för sig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0