1,2,3,4

2009-10-19 18:50:03
Kanondag, försov mej i ungefär 45 min, då hade jag 15 min på mej innan bussen gick, denna bedrift resulterade en riktigt risig look och en halv hårdmacka till frukost på vägen till bussen. good looking och en aning hungrig klarade jag av att vara terrebly dålig på badminton och sitta på facebook (läs skriva histotia flitigt i 60 min),
lunch och svenska med brandövning igen, nästa gång de där förbaskade larmet ringer går jag inte ut i kylan även om brinner!!1
efter svenskan var min skoldag slut, stannade dock kvar för att vänta på amanda, hon skulle minsann spela gitarr för jätte-farliga-datakunskaps-birger, de skulle jag aldrig våga. jag hann dessutom sjunga fruktansvärt vackert med både jon och amanda ett tag.
vi tog bussen in till stan jag amanda och sofia, införskaffade hårprodukter eftersom att jag har ett snitt på 7 bad hair days i veckan och även en lollipop för att pigga upp denna gråa dag.
man KAN köpa lycka för ca 2 kr på Candy's, den varar dessvärre inte så länge, (ca till ersmark...)
 iochmed att jag har en ensamkväll ikvl så kommer jag att typ sova nu.

vad gör linnea?
svar: pluggar

dagens:
http://www.youtube.com/watch?v=Zx7hs5g7VNo&NR=1
den är tillägnad linnea, eller min pojkvän, eller min katt, eller alla möjliga

Kommentarer
Postat av: tard ;*

jag kände ränt glädjen i detta inlägg och hur engagemanget stiger över de förväntande<3 hahahah du är inte riktgt klok!<3

love u

2009-10-19 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0