schleten

2009-11-01 23:52:34

jag borde sova nu, men jag har ingen lust :)
 får iaf sova till kl 9 imorrn.
känns helt ok.
kan även tillägga att jag älskar mitt nya rum ,haha har typ suttit här inne hela dagen,
så lång tid har jag nog inte spenderat sammanlagt på hela året i mitt förra rum i vaket tillstånd :)
har varit mycket duktig ikv, gjort bort både svenskan, matten och det mesta av kemin,
och det var faktiskt inte alls så tugnt som jag trodde det skulle bli, det var värst i början.
 
haha en mindre bra bieffekt av nytt rum tror jag dock kan bli att jag blir uppedittandes vid datorn, och det är iiiinte bra ... :]

hanna, visst bjuder du på några gulliga pics från igår?? :)


äckelpäckel! :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0