okåare

2009-11-17 19:14:38
det är mycket möjligt att jag och hanna kommer att se ut som den där bilden i framtiden.
och hanna jag kan meddela att jag håller faktiskt på att växa i det där med ansiktsbehåring nu, det är ok.

idag hade jag och Stina tänkt träna oss biff men det gick inte för gymmet var ju stängt och vi vågade inte be någon lärare öppna, men det ska vi mminsann göra nästa vecka!
 istället for vi och köpte godis för 3,90kr/hg på hemmakväll! (y)

nyss sovde jag en stund så jag är en aning rufsig i kaluffsen och jag har även ritat av min toastol idag :)

nu blire matte och sen unknown activities. ( måste ju vara internationella (som blondaa) så att även våra utländska läsare ska förstå vad vi skriver om. dom kanske kan uppfatta en del iaf.. )


förresten, Hanna ... du kan inte ha det lätt.. med tanke på linje-val förstår jag att du gått in i väggen. stackare


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Hehe ja jag har fått höra det förr kul nog :D Men det är en väldigt vacker tjej så det säger jag inte nej tack till :) Kunde jag se ut som henne för det mesta så skulle jag vara glad! Dock så vet jag inte riktigt vad det är som gör att folk tycker vi är lika men jag gissar att det är sånt där som är svårt att se själv :)



2009-11-18 @ 09:43:04
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Frohm

du livet som estetare är inte lugnt.

2009-11-18 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0