man vet aldrig när ett snöre kan komma till användning

2009-11-15 13:40:35

nu ska jag rycka upp mig och uppdatera once a daY!

 igår var  jag så duktig så,
städade köket, hallen, toan, teverummet och mitt rum, plockade undan och damsugade i samtliga rum.
mamma blev typ den lyckligaste någonsin när hon kom hem och såg det.
hämtade även min cykel som stått hos Erik ca 2 mån, det var inte alls jobbigt,
sen mötte jag Frida som spenderade kvället @ my place. mkt trevligt.
vi bakade bl.a. sockerkaka och såg day after tomorrow, sen cyklade jag med henne till lejonströmsbron, men sen vände jag hem igen.
gick och la mig, i min nybäddade säng, hyfsat tidigt och sov... inte så gott.. drömde en jätteskum dröm :S

idag har jag iaf hunnit lägga in lite kontakter i min tfn så jag har dom viktigaste iaf,
och sen har jag bytt alla strängar på gitarren .
haha den låter alldeles förfärligt just nu, men det ska jag åtgärda snart.

ikv ska jag kanske vara med hanna och agge, får se vad vi hittar på :)

kommentera och skriv era nr tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0