hot tamale

2009-11-15 19:29:46
Nu är jag tillbaka i skogen efter en kort weekend i stadsdelarna av skellefte.
många trevligt,
jag vet inte vad jag ska ta mej till ikvl men sova ligger högt på min lista. de är ju trotts allt skola imorgon IGEN, de är alltid måndag..
hur som vet jag inte vad jag ska skriva mer. men de spelar ju som ingen roll jag uppdaterar ju iaf. som linnea sa kanske de är dags för att ni (330055749294975702)läsare ska orka läsa.
 därför blir de everyday blogging från min och linneas sida.

va hender i veckan?


Kommentarer
Postat av: u know who <3

jag verka vara eran enda läsare :(

så här kommer veckans planering

tisdag:stan sen fara hem(?)

onsdag: skola, vara med erik

torsdag: skola, fara till min gulleplutt sen vara med på kör(?)

fredag: fest elr kågerock,

lördag:revy sen mysa

söndag: kalas för min gamla lillebror, 6 hela år, woho!



självdå bloggorskor? =D

2009-11-16 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0