gör om, för rätt

2009-11-18 17:27:27
hej läsare, ni missförstog lite... när jag gör lite diskret reklam för bloggen så menar jag inte att ni bara ska läsa en dag, ni ska läsa varje dag, prova de, okej? =)

nu sitter jag med linnea vid mitt köksbord, vi ska snart äta, hör och häpna hon ska bara plugga klart först.
sen ska vi våldsjunga julsånger till kl 21.00 för då är de Grey's
i övrigt en mycket trevlig onsdag trotts att de är den jobbigaste dagen någonsin.
 
om 1 dag är det torsdag
om 2 d agar är de fredagsmys
om 3 dagar är det revy
om 4 dagar är det barnkalas
om 5 dagar är det måndag
om 6 dagar är de luciadag
om 7  dagar är de onsdag
OM 8 DAGAR ÄR DET WINNERBÄCK!!!11111!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0