citat

2009-11-06 17:42:34
har precis kommit hem från civilisationen.
jag har även hunnit skotta bron för första gången i vinter och jag har tänkt uträtta nånting annat duktigt utöver det så det blir inte till att sitta vid datorn idag .

tänkte bjuda på ett citat från en av mina underbara klasskamrater.
vår kemilärare gjorde en "striptease" idag, som hon uttryckte det. hon hade alltså en tröja under en annan och då skulle hon visa tröjan under.
iallafall, en litenliten stund efter att vi fått se tröjan under hörde jag stina (som haft träningsvärk i låren typ hela veckan, som nu satt och spände dem, och samtidigt lutade huvudet bakåt och höll händerna på sina lår, under bänken) säga:

   "åååhh.., jag är så stenhård just nu!..."

tog en stund innan det gick upp för henne vad hon just sagt och hur det kunde tolkas...

här har ni stjärnan, tog kortet idag :)


Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHAHAHAHHAHA

2009-11-06 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0