bedroewligt

2009-11-29 01:43:21

haha uppdateringen är tipptopp från både min och hannas sida!
 
jag skyller på skolan, haft svenskatal, engelskatal, fysikinlämningsuppgift, biologiprov, datakunskapsprov och säkert en massa mer i veckan. och sådant tar tid!
sen har jag mest bara sovit och inte orkat sitta vid datorn.
hade även klassfest igår kväll, vilket var väldans trevligt,
och idag var jag på öppet hus, som inte alls var lika trevligt, men funkade eftersom det blir att vara ledig på måndag, UNDERBART!!!!
har även köpt en ny soffa till mitt rum idag, som rebecka nu ligger och sover i.

överväger att gå och lägga mig snart jag oxå, dock i sängen.
imorrn ska jag sova länge, sen göra läxa,
sen bada badtunna hos hanna och försöka komma på nåt sätt att få mig hem. får se hur det går.

godnatt iaf.
hade bjudit på bilder från klassfesten om jag hade haft några (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0