bedroevligt

2009-11-12 18:24:00

ja, eftersom att uppdateringen är bedroevlig så kan jag göra en lista med alla bedroevliga saker som har hänt mej denna dag.


1. sov hos min kära pojkvän, trodde jag var sen och gick ut way för lång tid i förväg, utan vantar. (Y) bra jobb

2. kom till skolan, hade ingen ficka på byxorna så mobilen fick en inte allt för säker plats, föll ur x antal gånger, (upskattningsvis mellan 30 och 40 ggr) väldigt bedroevligt för man måste ju då böja sej ner och plocka upp samtliga delar och montera tillbaka på rätt plats och starta om.

3. Hittade min penna som varit spårlöst försvunnen i ca 48 timmar, blev ofantligt lycklig fram till det att jag klev på den och den gick i två oanvändbara bitar.

4. kom på den brillianta idén att laga den igen, fick eltejp av signe och lånade en tändare. Va gör jag då? jo jag bränner mej... pennan är dock fullt fungerande

5. gick på svenskan och fick betyget mvg-frågetecken, hur tolkas de... som ett du-borde-vara-lite-bättre-omdöme...

6. åkte buss hem, dock satt en pojke vid namn elon mittemot mej och lyste i mina ögon med en laserpekare mellan kåge och mitt hem, alltså dryga 2 mil...


8. skulle äta efterrätt men nog hinner pappa äta upp ca 60% av den trotts att han hade typ en hel vanlig...

9. här har vi det mest bedroevliga för idag, jag bet sönder min egen tand när jag skulle muntra upp mej själv med en liten godis. bra jobb. detta resulterar ju i att jag måste ta 06.30 bussen till stan imorrn för att få min tand hel igen.


jag är min egen idol (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0