aktiv osv

2009-11-14 12:33:34
jag känner att jag varit vansinnigt aktiv på bloggen senaste veckan.
ärligt, så vet jag inte riktigt vad jag har haft för mig, men jag har då inte suttit vid datorn.
och jag har inte så mycket att berätta om heller,
har varit en helt vanlig skolvecka.
har haft matte- och kemiprov, som båda gick bättre än väntat men ändå lite sådär,
jonatan (i min klass) har brytit nyckelbenet för andra gången,
haha det finns kärlek i luften, i klassen, fick jag veta igår. dock inte ömsesidigt ;)
sen inte mkt mer.

nu sitter jag iklädd endast bh och handduk för jag kom just ur duschen.
jag och mamma ska inom kort färdas till skellefteå city och inhandla bland annat en gitarrsträng, ett matteblock och julklappar om man hitter något lämpligt.
min pappa fyller även år om 3 dagar och jag vet inte än vad jag ska ge honom, men får se om jag hittar nånting idag.
 jag kommer även, förhopningsvis, få igen min telefon idag! <3 känns HELT ok.

nä, nus ka jag dra mig, för att klä på mig osv.
jag ska försöka bli liite bättre på att uppdatera :)

saknar er trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0