akrotggolb

2009-11-02 21:30:51
för er som inte fattar att rubriken är baklänges, rubriken är baklänges okej?
det känns inte så lovande med bloggtorka efter endast ca en månad/ 4 veckor / 30 dagar

man vet liksom inte vad man ska skriva om.
men nu har jag ju ändå börjat så jag kan meddela vad jag har sysselsatt mej med idag.
jag steg upp kl 06.15, jag vet att linnea den skrotungen sov betydligt längre.
jag åkte buss mellan 07.20 och 08.20. mellan 08.30 och 14.55 var jag på skolan och gjorde diverse trevligheter.
jag inhandlade godis för att överleva resten av dagen.
åt smörgåstårta för att gunte fyllde år liksom, sen möblerade jag om i mitt rum. det blev fint
sen blev det strömmavbrott (det händer relativt ofta i skogen) detta öde resulterade i att jag fick skriva min bokrecension i mörket, jag undrar om den blev bra?

nu ska jag sova typ.
grattis gunte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0